A.C. EL CABO DEL JUEGO

PRESENTACIÓ DE LA ASSOCIACIÓ

PRESENTACIÓ DE L'ASSOCIACIÓ

Som una associació cultural sense ànim de lucre amb passió pels jocs de taula moderns i el rol. La componem persones d'Alfafar i municipis del voltant.

L'Ajuntament d'Alfafar ens cedeix l'ús de l'Espai Jove on podem reunir-nos les vesprades dels dissabtes o diumenges pel matí, per a jugar en un ambient agradable i tranquil.

Si tens 14 anys o més i t'agraden els jocs de taula i/o de rol, o simplement tens curiositat, pots vindre a jugar amb nosaltres. No fa falta ser soci/a per a jugar!

En la pàgina del Portal d'Associacions (https://asociaciones.alfafar.es/val/asociaciones/ac-el-cabo-del-juego) pots veure quins dies obrim. Solem anunciar-ho amb 2 o 3 dies d'antelació.

Si t'agrada el que fem, també pots participar activament en l'associació i dels avantatges de pertànyer a ella. Actualment paguem una quota anual de 20€ per soci/a (si tens fills/es menors de 14 anys, no paguen).

A què esperes?

• Plz. Sequer de Nelot nº1 (Espai Jove)
  • Susana
  • elcabodeljuego@gmail.com